minttu är min nya bästa vän


Fy fan vad roligt jag hade igår! Förfestade här hemma i Asarum med sis; lyssnade på Färska Prinzen, Veronica Maggio & Kal P Dal och drack minttu med oboy. Sen var det birthdayparty för Lottan som gällde där en massa trevliga brudar befann sig, snackade skit, dansade & drack "lite" mer minttu...

På Harrys var jag all over the place & har inte riktigt koll, så att säga. Mer minttu dracks & jag gick allt längre in i dimman. Gynnsamt I say ;) Anyways så måste jag nog säga att det var en av de roligaste kvällarna i Karlshamn på sjukt länge! Kärlek till mina systrar & fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lottan/sis

Du va så på igår min lilla sis!! Kul hade vi!

2009-10-18 @ 16:39:09
Postat av: emelie

att vi hade! :D var lite väck ett tag, haha, men roligt var det ;)

2009-10-18 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0