you had me at hello


Min kära syster berättade om en rolig händelse på festen där hon befann sig igår. Jag kan inte sluta skratta. Och fälla en liten tår också. Väldigt komiskt, men inte förvånande.

Ibland tänker jag på hur det hade varit om jag hade varit 100% öppen & ärlig om mitt liv här i bloggen. Om jag skulle skriva ut allt som händer, vad jag känner & vem jag egentligen är. Jag tror faktiskt att alla, även mina närmsta vänner, hade blivit förvånande. Det hade varit spännande, men nej... Det är nog lika bra att inte outa för alla hur jävla fucked up man egentligen är ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, nej bäst att du utelämnar en del saker unga dam, hahaha;)

2009-10-26 @ 07:03:35
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, eller hur... men spännande hade det varit ;)

2009-10-26 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0