lycka i en liten (stor) burk


Kornelia hade en lång & tuff dag idag vilket alltid gör henne lite ur balans. Det fanns inte heller nån Nutella kvar i skafferiet så jag anade en kommande kris & kanske t.o.m. ett hysteriskt utbrott. Så som den fina sambo jag är köpte jag självklart hem en burk (ni vet ju att nyckeln till en lyckad relation är att göra små gulliga grejer för sin sambo lite då & då). Lyckad & lugnet blev total. Hon satt en lång stund i sängen, åt ur sin burk & viskade om & om igen "my precious"...

Kommentarer
Postat av: Nea

Nu är burken slut och jag får krypa ner i min grotta igen... Imorgon, när gryningen kommer får du gärna komma och hämta mig igen. Gärna innan kl 8, så jag inte kommer för sent till skolan!

2009-09-28 @ 23:31:22
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahahhaha, fan vad jag älskar!

All kärlek till er<3

2009-09-29 @ 07:00:12
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0