the way you make me feel


A lot to do on my birthday, I say! Sitter just nu på Neas toa & läser bloggar, vill nämligen inte störa hennes skönhetssömn men måste lindra min data-ångest, eftersom jag inte suttit här på heeela dagen ;)

Åkte hem till K-town efter dagens seminarium, fikade lite, gick en runda på stan, fikade igen (fick gratis cola dagen till ära, man tackar! ;D), gjorde lite ärenden & åkte hem för att äta lite födelsedagsmiddag med la familia + Jackieboy. Jack är lite som familjens lillebror nu, men han verkar trivas, haha! & nu är jag då tillbaks i kära Växjö igen...

Har fått en del fint också såklart: en dvd-spelare (min förra är fucked up), en film, parfym, pengar, sprit (alltid bra, haha), påslakan m.m. Mucho gynnsamt måste sägas, tack så mycket allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0