fuck what I said, I don't mean shit now?


Gårdagen blev lite mer vild än vad det var tänkt, min nyktra kväll blev inte heller så nykter som det var tänkt. Blev bjuden på cider & vin av fina vänner & fick mig lite dimma trots allt ;) Det kan även hända att vi sniffade dextrosol, fick en utbytesstudent att snusa for the first time, flippade ut en aning i köket, blev erbjuden att kissa i kors med en kille (tackade nej btw ;D) & hade mys med två trevliga vänner i min säng. En aning weird men det var gynnsamt anyway :P Haha.

Ett Färska Prinzen-citat tycker jag vi kan klämma in idag också: jag öppnar mitt hjärta som två tonårsben. Han är bra han, min fina Prinz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0