dansa, dansa era jävla svin


Jag & Sara var lite spontana & gick till Pauze i stan igår. Min roomie är världens bästa & bjöd på drink, det gillar vi ;) Träffade även på Alex & Jonathan, gick vidare till Ohléo & shakade ass som aldrig förr! & nykter var jag med, way to go I say :P

Idag är vi lite sega anyway, speciellt eftersom Alex ringde också väckte mig "tidigt" imorse. Men det gjorde inte så mycket för jag fick köra hans bil & it was awesome ;D Sen blev det mat på Max & nu ska vi kolla Vänner, en helt okej dag med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Björn

Så fin du är vännen. Alltså jag kan inte förstå hur mycket jag saknar dig! Allt kändes så mycket lättare när du fanns i växjö också! Förlåt om jag någonsin gjort något som gjort dig ledsen eller besviken. Jag önskar att jag hade fått mer tid med dig! Jag kommer aldrig att glömma dig du underbara själ!

2010-12-17 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0