music saves me


Ron Pope - a drop in the ocean
Svenska Akademien - fienden inom
Maskinen - segertåget
Brad Paisley - whiskey lullaby
Lill Lindfors - rus
Cornelis Vreeswijk - jag är fri, jag har sonat
Maria Mena - just hold me
Lady Gaga (& Daughtry) - pokerface
Journey - don't stop believing
Tupac - ghetto gospel
Håkan Hellström - jag hatar att jag älskar dig...

Låtar som har förföljt mig hela det här året & som kommer påminna mig random händelser under 2009. Men om jag måste välja en så är det Lill Lindfors - rus, för den har spelats non stop ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När vinet glöder i de fyllda glasen och

vi börjar bli i gasen, då lossar tungans band!!!

2009-12-29 @ 20:19:08
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: emelie

vi som gått omkring och varit så blyga, vi slutar upp att smyga, modet kommer efterhand ;)

2009-12-29 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0